Czytelnia
Zachęcamy do lektury "Katalogu dobrych praktyk w edukacji" zeszyt nr 37, w którym znajduje się także artykuł autorstwa nauczycielki z naszego przedszkola - Jolanty Łęczewskiej:
Artykuł pt.: "Promocja przedszkola poprzez media społecznościowe" został opublikowany w kolejnym numerze zeszytów wydawanych przez Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi, który jest zbiorem dobrych praktyk stosowanych przez nauczycieli z różnych placówek oświatowych w naszym województwie. Zapraszamy do lektury:
Katalog dobrych praktyk w edukacji - zeszyt nr 37
ZDROWIE DZIECI
Dlaczego chore dziecko powinno zostać w domu
PRZED SZKOLNYM STARTEM
Informacja dla rodziców naszych 6 - Mamo! Tato! Niedługo zostanę uczniem!
Gotowość dziecka do nauki w szkole
Zanim_dziecko_pójdzie_do_szkoły.
Pozwól dziecku na samodzielność
DZIECKO BEZPIECZNE W SIECI
Podstawowe zasady bezpieczeństwa
10 rad dla rodziców dotyczących bezpiecznego korzystania_z_Internetu_przez_dzieci
Bezpieczeństwo_dzieci_online._Kompendium_dla_rodziców_i_profesjonalistów.
PEDAGOGIKA
Samodzielny przedszkolak. Jak wspierać samodzielność u dziecka?
Kredki dla przedszkolaka. Na co warto zwrócić uwagę.
Jak nauczyć dziecko prawidłowo trzymać kredkę? Praktyczne pomysły.
Rozwój umiejętności posługiwania się nożyczkami u dzieci.
Koncentracja i skupienie u dzieci.
Dojrzałość społeczna dziecka przed rozpoczęciem nauki w szkole
Dziecko leworęczne idzie do szkoły
Sprawność rąk przedszkolaka warunkiem powodzenia w nauce pisania
Czy moje dziecko jest uzdolnione?
Ćwiczenia przygotowujące do nauki pisania i czytania.
Rozwijanie pojęć matematycznych
Aktywność twórcza dziecka w wieku przedszkolnym
Jak poradzić sobie z trudnymi emocjami
LOGOPEDIA
Ćwiczenia motoryczne narządów artykulacyjnych.
Jak pomoc dziecku w nauce mowy.
Jak rozwija się mowa dziecka w wieku przedszkolnym
Onomatopeje - zabawy dźwiękonaśladowcze w rozwoju i usprawnianiu mowy.
Najczęstsze wady wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym
Prezentacja ćwiczenia logopedyczne
DOGOTERAPIA
Zwierzę – przyjaciel czy wróg dziecka, czyli psychologiczne aspekty życia z czworonogiem