Halo! Halo! Czy w tej klasie jest chaos? Absolutnie nie! To tylko uczniowie klasy IV c na lekcji języka polskiego poszukują prawdy ortograficznej. Dlaczego zawsze mieliby siedzieć w ławce? A jak jest pod ławką albo na niej? Może wiedza spływa przez nogi do głowy? Trzeba było to koniecznie sprawdzić! Co ukrywają nasze krzesełka? Dyktando ze skuwką!
Uczniowie musieli się nagimnastykować, aby zapamiętać tekst i wpisać go do zeszytu. Dodatkową frajdą było to, że na koniec sami w roli nauczycieli poprawiali błędy i wystawiali oceny. Dostali również do zeszytu naklejki motywujące ich do nauki ortografii. Takie dydaktyczne „kontrolowane stanie na głowie” poprawiało im humory. Neurony szalały! Ta metoda pracy świetnie się sprawdziła w klasie z dominującą liczbą kinestetyków. Podziękowania dla uczniów klasy VI b, którzy pomogli w przygotowaniu takiej lekcji dla swoich młodszych kolegów i koleżanek.