AKTUALIZACJA KONTA
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń, który już posiadał konto będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana ze Szkoły.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN. Konto zwykłe nie ma dostępu do aplikacji. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, firma VULCAN przygotowała dodatkowe informacje:
dla Uczniów i Rodziców przed aktualizacją kont: https//dziennik.vulcan.edu.pl/akz
dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
dla Uczniów i Rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https//dziennik.vulcan.edu.pl/kev
ZAKŁADANIE NOWEGO KONTA będzie możliwe po otrzymaniu ze Szkoły kodów dostępu.