Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

NASZA KONCEPCJA

" Rozwój psychologiczny we wczesnym dzieciństwie jest tak istotny, iż nie można go pozostawić przypadkowi" Alex Kozulin

"Gotowość szkolna nie musi oznaczać opanowania umiejętności czytania pisania i liczenia. Jest to gotowosć nauczenia sie jak cztytać, pisać i liczyć". Leonid Venger

Koncepcja pracy opiekunczej, wychowawczej i dydaktycznej w naszym przedszkolu opracowana została w oparciu o teorię, której autorem jest psycholog Lew Wygotsky. Zgadzamy się z jego twierdzeniem, iż prawdziwa edukacja nie polega na samym przyswojeniu określonej wiedzy lub umiejętności. Polega ona na rozwoju umiejętności dzieci do uczenia się, czyli ich zdolności do jasnego i kreatywnego  myślenia, planowania i realizowania swoich planów 
oraz wyrażania swojego zrozumienia na wiele sposobów.

Aby osiągnąć nasz główny cel, którym jest rozwój umiejętności uczenia się :   

  • oferujemy dzieciom naszą wiedzę, doświadczenie, bogatą ofertę edukacyjną,
  • dajemy dzieciom narzędzia, dzięki którym będą mogły dojśc do zamierzonego   celu,
  • stajemy się przewodnikami  dzieci i stawiamy przed nimi wyzwania, które pozwolą im kreatywnie wykorzystywać ich naturalną potrzebę działania,
  • uczymy dzieci wiary we własne siły , możliwości, 
  • stwarzamy warunki, aby tworzenie dawało dzieciom radość, nauczyło je  myśleć i twórczo działać w przyszłości,
  • wzbudzamy w każdym dziecku ciekawość świata, spostrzegawczość i wrażliwość,
  • chcemy, aby dzieci były spontaniczne w wyrażaniu uczuć i myśli, otwarte na pomysły i inspiracje  innych ludzi, gotowe szukać rozwiązań lepszych, nowych oryginalnych,
  • dołożymy wszelkich starań , aby dzieci były wrażliwe na piękno i brzydotę otaczającego świata, aby umiały wpływać na tworzenie pięknego, przyjaznego, harmonijnego i praktycznego otoczenia,
  • jesteśmy otwarci na współpracę z rodzicami i ich udział w życiu przedszkola,
  • dbamy aby dzieci przebywały w dobrze i nowocześnie wyposażonych salach, aby otaczał je ład i porządek a sala gimnastyczna i duży ogród wyposażone były w sprzęt rekreacyjny, umożliwiający dzieciom zaspokojenie wrodzonej potrzeby ruchu,
  • zapewniamy dzieciom optymalne warunki rozwoju i bezpieczeństwa.