W dniu 13.01.2020r. Pani dyrektor podpisała porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji na wprowadzenie usługi mLegitymacja w naszej szkole.
Warunkiem otrzymania dostępu do w/w usługi jest złożenie w sekretariacie szkoły następujących dokumentów:
- Wersji papierowej legitymacji uczniowskiej,
- Aktualnego zdjęcia ucznia szkoły,
- Wniosku o udostepnienie aplikacji mLegitymacja. (do pobrania załącznik nr 1).
Po złożeniu wymienionych dokumentów rodzic/prawny opiekun ucznia otrzyma jednorazowy kod QR oraz hasło umozliwiajace dostęp do usługi.
Ważne – aplikacja może być aktywowana tylko na jednym urządzeniu mobilnym w ciągi 30 dni od momentu wygenerowania w systemie.
Aktywacja usługi mLegitymacja opisana jest „krok po kroku” w instrukcji obsługi mLegitymacji dla uczniów (do pobrania załącznik nr 2).
Okres ważności mLegitymacji szkolnej będzie tożsamy z okresem ważności wydanej uczniowi odpowiednio legitymacji szkolnej w wersji papierowej. Przedłużenie ważności tradycyjnej legitymacji wymagało będzie ponownego wydania mLegitymacji szkolnej.
mLegitymacja szkolna będzie unieważniona w przypadku:
– utraty ważności wydanej rodzicowi/prawnemu opiekunowi mLegitymacji szkolnej,
– gdy rodzic/prawny opiekun ucznia zgłosi szkole konieczność unieważnienia mLegitymacji w drodze wniosku (utratę mLegitymacji szkolnej na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego),
– ukończenia szkoły lub przejścia do innej placówki.