Komunikat dla rodziców dotyczący udzielenia pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w roku szkolnym 2021/2022. Prosimy o zapoznanie się z treścią załączników. Wnioski do pani pedagog do 10 września.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wspólnie z Urzędem Miasta Zgierza zaprasza w dniach 20, 27 i 28 lipca br. w godzinach 13:00-16:00 do Miejsko-Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zgierzu przy ul. Długiej 29A. Eksperci z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych udzielą wparcia przy zakładaniu profilu na Platformie Usług Elektronicznych oraz przy wysłaniu wniosku „ Dobry Start”.
Do założeniu profilu niezbędny jest dowód tożsamości oraz:
-adres mailowy, -numer telefonu komórkowego, oraz dostęp do jednego z tych narzędzi.
Do wysłania wniosku niezbędny jest:
-Nr PESEL dziecka -adres placówki do której uczęszcza dziecko, -numer konta bankowego na które ma być przekazane świadczenie, -dokument potwierdzający niepełnosprawność dziecka, -w przypadku wniosku osób innych niż rodzice, dokumenty potwierdzające status prawny opiekuna.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Informacje o ciasteczkachZgoda